Blogger Layouts
안녕하세요 !˙sɹnoʎ ʇɔǝdsǝɹ ןן,ı puɐ ǝuıɯ ʇɔǝdsǝᴚ˙unɟ ǝʌɐH˙ƃoןq ʎɯ oʇ ǝɯoɔןǝM.감사합니다

Monday, October 3, 2011

Accident....

woah,berhabuk blog --'' ..
Assalamualaikum >.<''...lme x update blog  ni.
sbb x thu ape nk tulis.,haha.cume edit blog je thu xD.
Ade cerita sedih nk tulis. : (
Atuk aq meninggal...hari selasa ( 27.9.2011 )pukul 6 30 pagi..
accident motosikal dgn kereta..
ahad isnin minggu lepas x pegi.
hari isnin petang ni duk syok tgk tv,
bru lps tgk winter sonata .part last skli hero mati?
x thu lah hero ke x.kne langgar ngn lori,
lps tgk tuh,dgr mk aq ckp ngn unknown person.
dgr suara mk aq cam terkejut je.
pstu mk aku suruh siap nk gi hospital sbb
atuk aku accident.pukul brp ntah smpai hospital,
pstu tunggu kat luar.doktor kata 50-50 la.
sbb kepala cedera teruk,x pkai helmet
hidung,telinga,mulut kluar darah.
tangan pun darah.
perh ngeri.....( x sggp tgk atuk darah bnyk )
pstu tunggu lah kat hospital,nangis bile aku tgk atuk aku darah bnyk.
.smpai kul 3 pagi..balik rumah.
tido3 -kroh3- pstu m.sah ( mk sdara ) tepon( rsenye )
suruh cpt sbb meninggal doh.
kluar rumah sme cam kluar gi sklh ( 6.40 a.m )
pstu doktor bersih2,cabut sume mnde wayar2 tuh..uhh..
pstu mk aku ngn lain2 bce yasin.
aq duk blur je.sbb rse cam x caya..
lpstuh gi la beli kain sume tuh..smbhyg sume..
pstu gi kubur..
smpai sini je aku boleh cerite la..
1 minggu x gi sklh..
rse cam pelik je gi sklh hri isnin - 3.10.2011-
muke blur orh ..
dh le selsema.suara lain gile..
hurm sedih ase...
aq kne out dlu,berjam2 aku main ebook cousin.
hehe.
-al fatihah for my grandfather-
thx.^^.....
Assalamualaikum !



No comments:

Post a Comment